Selamat Datang ke Teratak Ini

Followers

Pages

Ibu dan Anak Berzina

Zina Akan Membunuh Jiwa Kita

Menu Menu Baru di Pizza...Jom Cek dan Nikmatinya(tengk sini)
Apakah erti kemodenan bagi kita? Adakah dengan bertambahnya aktiviti maksiat dan bila hilangnya rasa malu bererti kita telah mengecapi taraf ketamadunan yang tinggi? Harini ain telah terbaca satu berita yang cukup memalukan kita yang dicipta sebagai khalifah di muka bumi Allah SWT. Seorang ibu dan anak kandungnya telah menemui ajal setelah tidak dapat dipisahkan kerana telah melekat antara satu sama lain setelah berzina. Si ibu yang berumur 30-an telah berzina dengan si anak yang berumur 15 tahun. Mangsa dikejarkan ke hospital di kota Gorontalo Indonesia setalah usaha untuk memisahkan mereka menemui jalan buntu. Tetapi tempoh mereka melekat tidak dapat dipasti kerana kes ini seperti ingin disorokkan oleh pihak-pihak tertentu. Setelah beberapa jam tiba di hospital akhirnya pasangan zina ini menemui ajal. Astagfirullah...sesungguhnya amat malu bertemu Allah dengan cara yang jijik ini. Ada pihak menjelaskan bahawa pasangan zina ini telah melekat selama beberapa hari oleh sebab itu sewaktu sampai ke hospital keadaan mereka telah terlalu lemah. (Berita Penuh Rujuk Sini)

Sabda Rasulullah bermaksud: “Dua kejahatan yang disegerakan balasan di dunia adalah zina dan menderhaka kepada dua ibu bapa.”
(Hadis riwayat at-Tirmizi)

This game very2 interesting...sebab apa sy ckp mcm tu? sbb virtual 3D yang digunakan tu sgt kiut...siap boleh ckp2 lagi...game ni nk uji mcmana cara kita layan ibu bapa kita...xkan mulut je ckp syg kan...cuba la main. Tekan je kt sini

Perkara seperti ini terjadi kerana membiarkan jiwa hanyut dengan nafsu syahwat. Mungkin gaya hidup yang terlalu bebas antara ibu dan anak menyebabkan perkara ini berlaku tambahan pula ilmu agama ditoalak ketepi. Allah itu bila Dia berkehendak maka akan jadilah. Kun Fayakun. Jadi jangan pernah kita memandang rendah dengan setiap suruhan dan laranagan Allah SWT. Allah memberi petunjuk kebesaranNya dalam pelbagai cara namun kita tidak berusaha untuk mendekatinya. Sampai bila kita mahu membiarkan maksiat menguasai diri? Insaflah. Hidup kita tidak tentu lagi. Entah-entah sekejap lagi pun kita mati. Sentiasalah memohon kemaafan dari Dia sesungguhnya Allah itu Maha Pemaaf sifatnya. Tetapi jangan sampai kita mempermainkan doa-doa kemaafan itu kerana mungkin Allah akan menarik segala pintu hidayahnya daripada kita. Selepas itu jadilah kita manusia yang sentiasa dalam kerugian.

Firman Allah SWT:
"Demi masa. Sesungguhnya manusia dalam kerugian. Melainkan mereka yang beriman dan beramal soleh serta saling menasihati untuk kebenaran dan saling menasihati untuk kesabaran". - Surah Al-Asr:1-3.

Sabda Rasulullah SAW (diriwayatkan oleh Al-Hakim):
"Barang siapa berzina ataupun minum arak, Allah cabutkan daripadanya iman, seumpama manusia menanggalkan pakaian daripada kepalanya."

Hanya binatang yang sanggup bersetubuh dengan siibu sendiri dan manusia pada hari ini telah menjadi rakus seperti binatang. Malu lah kepada sang pencipta. Sedang zina itu besar dosanya apatah lagi bila dilakukan dengan siibu yang melahirkan dan menyusukan kita. Bukankah ibu adalah wanita yang kita sanjung dan wanita yang perlu dilindungi bukan tempat untuk menaburkan benih-benih maksiat.

->TONTONI RANCANGAN-RANCANGAN  YANG HEBAT TANPA PERLU MELANGGAN ASTRO DI SINI (fine tv)


Kasih Ibu Membawa Ke Syurga


p/s: Jangan sampai hati kita ditutup untuk menerima hidayah


www.tips-fb.com
 
© BILA LOCENG BERBUNYI | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger